07 april 2013

WIP wegwerken: textured stitch classic afghan

Een paar maanden geleden ben ik begonnen met een babydekentje: de textured stitch classic afghan. Een leuk rippeltje met nopjes. Met een breedte van 75 centimeter, werd het een babydekentje. \



Maar ja, ik ben geen baby, dus wat moet ik ermee? Ik verloor mijn interesse en het dekentje belandde in een hoek. Gelukkig had ik een hoop andere projecten om me mee te vermaken.

Maar gisteren heb ik hem toch maar weer tevoorschijn gehaald. Het is per slot van rekening een mooi patroon en het haakt nog lekker weg ook. Misschien een idee om er een grote deken van te maken?

Voorlopig zit ik echter met een minidekentje zonder bestemming.




1 opmerking:

  1. vind het wel een schattig dekentje hoor, hopelijk krijgt het toch nog een bestemming! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen