30 maart 2013

Het schattigste babydekentje

Een babydekentje moet altijd lief en schattig zijn. In wit, roze. lichtblauw of zachtgeel. Ik houd daar niet zo van, maar ik ben mensen graag ter wille, ik heb al wel meer lelijke dingen gemaakt.

Mijn collega is gelukkig van een geheel andere orde. Dus kreeg ik het verzoek of ik een babydekentje wilde haken in de prachtige kleuren paars en zwart. Kijk, dat is het baby-achtige waar ik van houd.



Ik heb besloten een interlocking-crochetpatroon te gebruiken van een gotisch verantwoorde soort. Net als de rood-witte deken een jaar eerder, wordt het halverwege gewoon saai om te maken. Het patroon gaat zo vreselijk vervelen!
Maar de baby kwam veel te vroeg, ik heb een tandje bijgezet en alles is goed gekomen. Een paars-zwarte beauty van 90 bij 120.

Dit was het laatste dekentje van 2012, ik geloof toch dat ik vaker moet bloggen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten